tisdag 9 juni 2009

STICKMARKÖRER - SILMUKKAMERKIT

Idag på eftermiddagen har det gått en vecka sen garnstugan.fi öppnades. Jag är så glad över antalet besökare sidan har haft, det är mer än jag nånsin hade vågat hoppas på! Också spännande att se varifrån alla besökare kommer, jag har haft besökare till och med från Spanien! Vore roligt att veta hur de hittat till garnstugan ;)

Igår fick jag en leverans med stickmarkörer som jag inom kort kommer att lägga till i webshopen. De är handgjorda av olika sorters pärlor, varenda markör är som ett smycke! Håll utkik i shopen, det kommer att komma en helt ny varugrupp under namnet Stickmarkörer.

Länka gärna till garnstugan.fi på din egen blogg!! Kanske jag borde ha nån form av tävling? Länka till shopen, den blogg som ger flest unika besökare, vinner nåt? Vad tycker ni? Skulle det vara nåt? ;) Till er som redan bloggat om shopen/på annat vis marknadsfört shopen, jag är så glad över mina vänners hjälp, så tack ska ni ha!!

----------------------------------------------------

Tänään iltapäivällä tulee kuluneeksi viikon siitä kun avasin lankatupa.fi. Olen niin onnellinen nettikaupan kävijämäärästä, kävijöitä on enemmän kuin olisin uskaltanut toivoa! Se on myös jännää nähdä mistä kävijät tulee, minulla on ollut kävijöitä jopa Espanjasta!! Olisi kiva tietää miten he ovat lankatuvan löytäneet ;)

Eilen sain silmukkamerkki-toimituksen, nämä lisään nettikauppaan niin nopeasti kuin mahdollista. Silmukkamerkit ovat käsin tehtyjä, erilaisista helmistä, jokainen silmukkamerkki on kuin koru! Nämä lisään omaan ryhmän, Silmukkamerkit nettikauppaan, käyhän kurkkaamassa!

Olisin iloinen jos linkittäisit lankatupaan omassa blogissasi!! Jospa minun pitäisi pitää pieni kilpailu? Linkitä nettikaupaan, se joka tuo eniten ainutlaatuisia kävijöitä nettikaupaan, voittaa? Mitä mieltä olette? Olisiko tämä idea? Teille, jotka olette jo mainostaneet lankatupaa tai jo linkittänyt tupaan, olen niin iloinen ystävieni avusta, joten kiitoksia!!

Inga kommentarer: