torsdag 9 juli 2009

NYHETER - UUTUUKSIA

För att kunna betjäna alla (amigurumi)virkande handarbetsvänner runtom i landet, kunde jag konstatera att jag behöver ett bra bomullsgarn i sortimentet. Efter att ha letat runt i mina garnböcker lite, bestämde jag mig för Catania från Schahenmayr. Hela 18 färger kommer det att finnas i Garnstugan!! Jag kommer att uppdatera dessa i webshopen så fort jag hinner. I morgon åker hela familjen iväg med husvagnen, vi återkommer redan på lördagen... Ha en trevlig helg!




Jotta pystyisin palvelemaan (amigurumi)virkkaavia käsityöystäviä ympäri Suomen maata, totesin että minun pitää lisätä kunnon puuvillalanka valikoimaan. Lueskelin lankalehtisiä ja päätin ottaa Schahenmayr:in Catania myyntiin. Lankatuvassa tulee olemaan jopa 18 eri sävyä tästä langasta! Pävitän nämä langat nettikauppaan niin nopeasti kuin ehdin. Huomenna koko perheeni lähtee pienelle asuntovaunureisuun, palataan jo lauantaina... Hauskaa viikonloppua!

Inga kommentarer: