torsdag 14 januari 2010

NYTT GARN - UUDET LANGAT

Pust... Äntligen har jag fått uppdaterat webshopen med Opal Uni-garnet. Beställningar har redan kommit in, vilket är jätteroligt!! Man kan se att garnet är nåt som kunderna vill ha.

För att kunna erbjuda er, mina kära kunder, det där lilla extra, har jag idag beställt ett nytt garn, Malabrigo. Detta kommer i två olika varianter, Worsted och Sock. I ett senare skede kommer jag att utöka sortimentet med flere andra av Malabrigos underbara garn. Nu ska ni passa på och lämna önskemål på kommande sorter!! Jag uppdaterar dessa så fort som möjligt i webshopen när jag fått garnförsändelsen. Håll utkik!!
------------------------------------------------------------------------
Hjuh, vihdoinkin olen saanut päivitettyä nettikauppaan Opal-Uni langan. Tilauksia on jo tullut, mikä on tosi kiva! Huomaa, että lanka on haluttu lanka.
Jotta voisin tarjota teille, rakkaille asiakkaille, se pieni ekstra, olen tänään tilannut uuden langan, Malabrigo. Näin alussa tästä langasta tulee kaksi erilaista lankaa, Worsted ja Sock. Myöhemmässä vaiheessa otan vielä muitakin lajeja valikoimaan tästä Malabrigon ihanasta langasta!! Joten ota nyt tilaisuus vaariin ja jätä toiveesi mitä haluaisi nettikaupassa nähdä!! Päivitän nämä tilaamani langat kauppaan niin nopeasti kun olen lähetyksen saanut... Pidä silmät auki!

2 kommentarer:

Fisken Svea sa...

Är Malabrigo Woested flammigt eller ser jag fel??? Jag blir så sticksjuk när jag ser dina garn!!!

Mikaela sa...

Hejsan Svea! Jodå, Malabrigo worsted är flammigt :) OCh alldeles supermjukt! Det blå garnet, Indigo, skiftar kanske minst av alla, Amoroso har mest skiftningar. Du borde ställa till med ett garnparty hemma hos dig så kommer du åt att klappa och "paja" alla garn!! :) Meila mig om du skulle vara intresserad av ett party!! / Mikaela